2019-12-03T12:38:16+03:00

Victoriabank – o banca in schimbare, cu o noua identitate de brand

Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand
Поделиться:
Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand.Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand.
Изменить размер текста:

Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand. Lansarea vine odata cu aniversarea celor 30 de ani de activitate a bancii si marcheaza noua etapa din istoria sa: de crestere, noua imagine si noi planuri.

Noua identitate reda energia si caracterul modern al brandului si maximizeaza atat prezenta sa digitala, cat si cea fizica. Culoarea albastra ce inspira incredere si vitalitate a fost pastrata. Steagul este noul element in sigla, o continuare a initialei „V” din denumirea bancii care intareste pozitionarea Victoriabank pe piata bancara din tara si inseamna luptator i victorie. Totodata, sigla bancii contine acum inca un element important, si anume apartenenta la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„In 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din Romania, a devenit actionar majoritar al Victoriabank, alaturi de BERD si a preluat managementul bancii, iar organizatia si businessul traverseaza, in acest moment, un proces complex de change management si de transformare culturala. In acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturala prin care trebuie sa treaca banca, ca sa genereze si sa sustina transformarea catre cultura Banca Transilvania. Totodata, in acest an, Victoriabank implineste frumoasa varsta de 30 de ani, iar aniversarile sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective si de a da start unei noi etape si noi alegem sa incepem o noua etapa intr-o haina noua, mai moderna” - declar Victor Turcan, Pre edintele Consiliului de Administratie al Victoriabank.

„30 de ani este varsta la care am acumulat destula experienta si, cu siguranta, multe reusite. Noua identitate a brandului a fost proiectata sa comunice un echilibru intre vechi si nou, intre mostenire si modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru fata de angajarea si dezvoltarea unor specialisti exceptionali ramane acelasi” - declara Bogdan Plesuvescu, Presedintele Comitetului de Directie al Victoriabank.

Proiectul noii identitati de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul echipei de branding din Romania - Brandient, companie specializata in consultanta strategica privind conceptualizarea identitatii designului de brand.

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 clienti activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice i 10 466 persoane juridice. Numarul angajatilor bancii dep seste 1 100 de persoane, cu o medie de varsta de 34 de ani. Printre acestia se numara si astazi persoane angajate inca în primii ani de la fondare.

Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand

Victoriabank, una dintre bancile de top din Moldova, are, incepand de astazi, o noua identitate de brand

Подпишитесь на новости: